6.11.2011

Maine urodziny *o*

Zapewne każdy z was wie, jaki jest dziś święty dzień. To dzień, kiedy, wszyscy są radośni, dają prezenty i są dla Ciebie mili. Ten dzień potocznie nazywa urodzinami Klaudii. Zgadza sie! Dziś moje urodziny! (6.11) . Tzn. urodziny ROBIŁAM wczoraj ( w rl. ) , na kręglach w plazie xd Z MSP przyszła Justi. i Bella157 . And ja :D Prezenty super xd dostałam dwie książki , zestaw do makijażu, kalendarz,kamerkę,aparat i wiele innych rzeczy *u* ale najbardziej podobały mi sie dwa prezenty. Od Belli i Justyny, a te prezenty to : OKSY I BRODA DZIADA!! xd
Ja wyglądam w nich jak żul xd dam wam zdjęcia z imprezy : D . Zapomniałam! dostałam "NIESPODZIANKE" od Zemsty małpy xd A ta niespodzianka to sraczka z plasteliny xDD .
Oke, to daje te zdjęcia :D

nie pytajcie!! na serio, nieważne xd

głupki w 3 wcieleniach xd


Jaaa ; DD

Ja and Bella : *

Nie wiem skąd TO sie wzięło xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz