22.01.2012

Szybki sposób na levele! :)

Hej, w dzisiejszej notce : sposób na wyższy level. !
Dam wam pare przykładów tego, jak można szybko wbic fame.
Aha i jeszcze jedno : NA MSP KODÓW NIE MA !!! Jeżeli wbijecie se to już do głowy, to przeczytajcie dalszą cześć notki :DDD

☻ Sposób 1 . - Wymieniaj sie oglądaniem filmów! Znajdź osobę, której nigdy nie zobaczyłeś żadnego filmu. Napisz jej,żeby sie z tb, powymieniała oglądaniem ;) . Warto ustalić, po ile filmów sie ogląda (najlepiej 7)i że oceniacie 5/5. Ważne sa też komentarze. Może być tak, że jakaś osoba tylko udaje że ogląda ci filmy : < .
☻ Sposób 2 . - Loteria! Zrób w artbooku loterie, że w zamian za to, że jakaś osoba obejrzy ci np. 15 filmów to dajesz jej coś z listy życzeń . Ale jest jeden warunek : Musisz mieć dużo starcoins!!! A właśnie najlepiej jest, kiedy najpierw wymieniasz sie oglądaniem filmów (leci ci kasa i fame) a potem tą kase wydajesz na nagradzanie w loterii :) .
☻ Sposób 3 . - Tutaj możemy troszkę oszukać ;). Stwórz jakieś konto , obojętnie jakie i oglądaj nim sobie filmy, dawaj love it do artbooków itd. ; p. Ale zarabiaj tym kontem fame, bo gdy będziesz miał 3 level na tym koncie to będzie mógł wysyłać sobie prezenty! :D
☻ Sposób 4 . - Jezeli będziesz robić ciekawe filmy, bez błedów to ludzie sami będą przychodzili ci je oglądać. UWAGA! : W twoim filmie powinno być duzo dialogow, animek i teł bo wtedy dostajesz za film więcej fame. Twój film powinien mieć około 2 minut lub więcej, oby nie byl za długi lub krótki (Krótki = mniej fame) .

To są moje ulubione sposoby :D. Warto je wypróbować : P .

Moje fame : 1.874.402/2.000.000 ! Pomózcie w 16 levelu *U*

35 komentarzy:

  1. a wy mi oglądniecie filmy prosze moja postać to zendaya coleman 12

    OdpowiedzUsuń
  2. zaprośicie mnie do najlepszych znaj? plis jestem cherlloyd222

    OdpowiedzUsuń
  3. ewaewafarna123star ma oficjalne konto.

    OdpowiedzUsuń
  4. Plis dajcie prezent to się odwdzięcze jestem Adam950

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszać do znaj mój nick to $elka szukam 1 naj mam 7 lvl pomocy w zdobyciu 8 lvl

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje konto onomnom ... Zapraszać ¡¡¡¡ I mam jeszcze jedno MaLLina. ^^ Odwiedzajcie i zapraszajcie >.<

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pienkna55,zobaczcie mi filmy-Mam 10sek-i;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na MoviestarPlanet nazywam się alkab mam 3 lev. mam 1 miejsce w znaj. xd. Mój znak rozpoznawczy +_+

    OdpowiedzUsuń
  9. nazywam sie JADEWEST62 i brakuje mi do lvl.4 ponad 7000 pomożecie ? to moja ostatnia nadzieja <3 uwielbiam ten blog!

    OdpowiedzUsuń
  10. Plis oglądajcie mi filmy jestem julcia999000

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem ewka bewka mam 11 lvl..pomóżcie tylko 190 tyśki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey. Na MSP nazywam się alkab, glądajcie moje new filmy i dawajcie grafy. Mam 4 lev, i mam jeszcze w znaj. 3 miejsca. Zapraszać

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest taka movie star @ BALERINA @ . Proszę żebyście dawali jej grafy itd.. Jest też taki Kiciak333 i proszę żebyście dawali mu grafy. Ogromna prośba ! Ja jestem ..:EmoGirl:.. jeśli pomożecie Kiciak333 i @ BALERINA @ to dam wam coś z listy życzeń. dodajcie tylko do znaj i powiedźcie czy już pomogliście. Pozdrawiam ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi brakuje 8 tyś. do 4 levela i nikt mi nie pomaga

    OdpowiedzUsuń
  15. Kitty134 nikt nie pomaga w levelku

    OdpowiedzUsuń
  16. proszę kto mi obejrzy filmy mój nick to patrykulec 7 level VIP i celebryt proszę sie nie pomylić co mam fana

    OdpowiedzUsuń
  17. kto mi obejrzy filmy mój nick to patrykulec

    OdpowiedzUsuń
  18. *O* Dzieeeki <3 Kto chce moze zapraszac do znaj, mój nick -----> wewewea1 mam 15 lvl c: chetnie przyjme.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć. Jestem ulisio9 na MSP, mam 3 lv i VIP. Proszę zapraszajcie mnie do znajomych.

    OdpowiedzUsuń
  20. oglądajcie moje filmy proszę i zaproście do znajomych może dam wam coś z listy życzeń (-; na msp jestem bridzi (to mój nick) życzę miłej gry (-;

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój nick to Martysia415 za obejrzenie mi 10x10 sek daję prezent. :) Tylko dodać komentarze i zgłosić się na priv a prezent z listy masz w kieszeni. ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój nick to Martynka3211 oglądajcie filmy plis

    OdpowiedzUsuń
  23. hej pooglądacie mi filmy brakuje mi dwóch tysi do next lvl ps. ja jestem olunia2777

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglondniesz mi filmy ?? JA : Gabi...^^

    OdpowiedzUsuń
  25. OGLĄDAJCIE MOJE FILMY PROSZĘ> A ZWŁASZCZA "ta czwórka..."pliiiiiiiiiiiiiiiis Nick: Daryia2000

    OdpowiedzUsuń
  26. Na MSP jestem MatekOmOm zapraszajcie ^^ :*

    OdpowiedzUsuń
  27. prosze o pomoc nad lewelem mój nik to k kacper

    OdpowiedzUsuń
  28. na msp jestem natiserka123 proszę o prezenty z listy życzeń

    OdpowiedzUsuń
  29. Prosze luknijcie moje filmy nazywam się Nikola 135 <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Siema , chciałam poprosić was abyście zapraszali mnie do znajomych i dawali love it nna filmach i na domku . Dziękuje
    Nazywam się Slicznotka Lenka . W zamian takrze zrobię to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. jestem na MSP emo lola <3 zobaczycie seki ♥ zaprosicie do znay? ♥ pomożecie w 11levelku? ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapraszam do znaj. kochamkoty2014.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapraszam - nati8321 (polecam się do oglądania seqów)

    OdpowiedzUsuń
  34. dajcie mi loveit w pokoju a ja wam dam faje żecz jeśli chcecie mieć o demnie drógi prezent to polubcie moje artbuki a tostaniecie prezent na msp nazywam się : zebrajula

    OdpowiedzUsuń
  35. hej mogę włosy ołówkowe? dała bym wszystko za te włosy pls daj nick: Pani=Bear

    OdpowiedzUsuń