9.02.2012

Cham czy to ja mam coś z pamięcią?

Sprawa dotyczy GothicAngelki.
Pare dni temu zaprosiła mnie, a ja napisałam jej ze jak chce mnie miec w znaj. musi zrobic to co napisałam w biografii. A o to maile od niej : " A piszesz do mnie ponieważ..?? pierwszy raz cie na oczy widze -.-" ja jej odpisalam ze mnie sama zaprosila. a ona "nie zaprosilam cie! ułomna jesteś czy jak?!" ja ułomna? to ty tracisz pamięć - ,- - napisałam jej cos takiego xd ona zebym jej nie pisała ze jej sie tego czytac nawet nie chce. a moze po prostu nie umie? dam screeny jak nie wierzycie ;)


1 komentarz:

  1. Serio ? Też mam tą idiotke w przyjaciołach..
    kłamie jak z nut..
    napisałam mi że dałam jej 4 do filmu - prawda
    I że za tak (to mnie powaliło--->) KIEPSKĄ ocene mnie ze znaj wywala-.--

    Durna..-.--

    Trzymaj sie !

    OdpowiedzUsuń