6.05.2012

Chamstwo -.-

Post dotyczy pewnego...Bloga?
A mianowicie http://rudzielcowe-msp.blogspot.com/ .
O co poszło?
Jego ŚWIĘTE prowadzące obrażały moje naj. : Raspberry. i Mary_Kate_94.
Powód?
Sebo (raspberry) i Mary niby SPLAGIATOWAŁY post z ich bloga -.-
Naprawdę?
Ja nie widzę podobieństwa. Jedynie, oba posty były o dużym liczniku wejść na bloga.
Żałosne? Jak najbardziej.
Prowadzące tamtego Rudzielcowego bloga nie pamiętam jaki miały nick, ale wszystko możecie dowiedzieć się u Raspberry lub Mary.
A teraz najciekawsze :o
Bluźnierstwa, którymi obrzucały ''rudzielce'' do Ras i Mary :
- Kopiary głupie
- Padalce
- Plebsy
- Odgapiara
- Slamsy (!!!)
- Gówna
-  Coś w stylu ''przymknij jape''
- Swojego rozumku nie masz? (jak słodko :) -.- )
- Mam ochotę ci zajebać słownikiem, kochanie
- ''Nie wiem czy o was napisać, szkoda postów na SLAMSY''
- Będziecie miały pojazd od Rudzielca
- ''Tak wam dupy obsmaruje, że zaraz wam się odechce''
- Lochy
- Pipy
Proszę, o to piękne słowa od właścicielek bloga http://rudzielcowe-msp.blogspot.com/ .
Pragnę zauważyć, że jedyny raz kiedy Raspberry. i Mary obraziły RUDZIELCÓW, było słowo ''placek'' xD Jest różnica?
http://klony-na-msp.blogspot.com/ - Tam dowiecie się więcej.
Do zobaczenia ; *

3 komentarze:

  1. Nie wiem jak można tak kogoś obobrażać jestem Leide123
    Movie star planet

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziesz moją znajomą może? Movie star planet

    OdpowiedzUsuń
  3. jak morzna tak boga nie słucjać? diabeł to haker. czyli to diabły.nie gadaj z nim bo on cię chce przeprowadzić na jego strone.<3ilove<3 mam tak na msp.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń