27.05.2012

Wojna pomiędzy Starrr_03, a....

Cześć. Zapewne wiecie już o wojnie pomiędzy Starrr_03 a ALAKINGĄ. O co poszło tym razem?
A o to, że Monika (Star) zarzuciła Ali hackerstwo !!!
Czy jej przekonania są słuszne?
Sprawdźmy.
Monika uznała, że Ala MUSIAŁA używać hacków, ponieważ chociażby wielkość jej całkowicie zarobionych SC. jest znacznie mniejsze od pozostałych wysokich leveli, a Ala z mniejszą oglądalnością filmów przegoniła Star w rankingu. Jak ? Tutaj zagadka. Ala, oraz jej przyjaciele oczywiście wypierają się wszystkiemu i uważają, że Monika po prostu dalej chce zostać ''królową Moviestar'' . Kto w tym ma rację? Nie wiadomo. Możemy jedynie zakładać, czy Ala na prawdę hackuje czy też Star wszystko sobie wymyśla żeby znów było o niej głośno. Ja szczerze w tej sytuacji jestem ZA NIKIM, bo jak i Alę tak i Star lubię . Ale co na to inni?
Obrońców Star oraz Ali jest nie mało. Jak możemy poznać, kto jest za kim? Proste. Ci, którzy są za Alą mają najczęściej w nazwie ''....Star'' a na końcu emotkę z FAKEREM.
 Natomiast Ci, którzy są za Star po prostu...Liżą się do niej.
Ale są tacy, którzy jak ja, lubią obie strony i nie chcą kłótni.
Jak uważacie Wy?

12 komentarzy:

  1. Ja jestem za nikim . Moje konto to andzia720 . Świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem za ALAKINGĄ :P

    OdpowiedzUsuń
  3. O tym w internecie jest głośno :D Można by na przykład powiedzieć że Monika też hakuje bo nie było jej 2-3 miesiące a wbiła troche fame ;( Więc nie zmienia to faktu że Ala nie hakuje. Ale nie tylko Ala została oskarżona bo Kamil;) też zostal oskarżony za hakowanie. Po prostu Monika zrobiła to dlatego że Kamil ją doganiał. A ALAKINGA przegoniła Ulke.Niby Monika nie lubi Ulki ale jej nie oskarżyła o hakowanie:) a ciebie też moge oskarżyć o hakowanie. No i po prostu jedni staneli by po mojej stronie a drudzy po twojej. Taka jest prawda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez zdobywam fame gdy mnie nie ma na msp. Po prostu ludzie ogladali jej filmy.

      Usuń
  4. Czy ja wiem ;/ Podobno kiedyś na jakimś blogu rozmawiali moderatorzy i ktoś się zapytał czy sasuke (ten sasuke z rankingu) hakuje.Okazało się że nie i podobno mówili że ALAKINGA czasem hacków używała.Ale informacje mogą być nieprawdziwe ponieważ ja też mogłabym napisać że ten i ten hakuje i by mi uwiezyli ;/
    Więc zdania nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Alakinga hakuje,i był na to dowód ; ) Nie chce,byście mnie oskarżali bezpodstawnie itp.: Ale to szczerość..A Alakinga przegoniła Ulę,tylko dlatego,bo Ula przestała grać,rozumiecie?...Alakinga wcale nie należy również do grona najmilszych osób ; ) Sama z nią pisała,i wydała się jakby się ceniła wyżej niż innych...To moja opinia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. KCo wy chcecie to nie wasza sprawa klaudi a nawet nie moja takie zeczy wogule klaudia cie niepowinny interesowac tylko. Star i Alakinge bo to ich prywatna sprawa lub nawet prywatna kłutnia a wy sie nie wtroncajcie i nie zamieszcajcie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem za Alą.:) I nie wiem po co to całe oskarżanie Star...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem za starrr_03. ALAKINGA na 100% hackuje i jest bardzo hamska i niemiła, uważa siebie za królową MSP! Po za tym jest bardzo brzydka. A teraz wymienię najlepsze osoby na MSP: Arli, Lady Zanetka, vietnam, sasuke1245, starrr_03, AnanaseQ, aniaja, jula 89, Liza okej, Agnieszka OK, Lolinkassi, emo_kotek. A teraz najgorsze osoby: ALAKINGA, ANNIIA, lola1501, skorpion89, Aleks(Alekay)1,sasza9999, Kellow, UkradnijDlaMnieNiebo, $kisia$...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem ZA starrr_03

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem za nikim niech sobie same radzą w takich sprawach:;p

    OdpowiedzUsuń
  11. DARMOWY VIP:

    http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    BEZPIECZNY JEST! NIE TRZEBA PODAWAĆ HASŁA ANI E-MAILA ZMIENIAĆ :)
    POBIERASZ I DODAJESZ SOBIE VIPA NA ILE CHCESZ <3

    OdpowiedzUsuń