7.07.2011

A no przeciez! Wiem co wam miałam napisac xd. Dzisiaj, z Bellą, jak zwykle grałyśmy se w badmintona ^^ . Zobaczyłam moich sasiadów, powiedziałam dzien dory itp. a oni sie spytali , czy znam takiego małego pekińczyka, bo szedł za nimi całą droge ...To my z Belluchem powiedziałysmy im, że nie. No ale cóż, kiedy sasiady poszły.. dziecięca ciekawośc przyciagnęła nas do tego psa xd . On był całkiem oswojony. Widać, że tutejszy . Nie wiedziałysmy co znim zrobić, bo wiecie, taki maluski, słodki i rasowy ; > .No to oprowadziłysmy go bo naszym osiedlu, może by poznał swój doom ; dd . Ale niestety nie ; < .Jedyne co robił, to wchodził pod kazdy spotkany dom, a my nie mogłyśmy go zabrać, bo furtki były zamkniete, o on jakos sie pod szczebelkami przeslizgnął xd. Ale w końcu wyszedł ;PP. Juz miałysmy go troche dość, bo wszedzie właził, więc poszłyśmy pod dom Bells'a pokazać go jej sis ; d . Ona też nie wiedziała co zrobić, ich mama nigdy nie zgodziła by sie na psa . A ja mam juz jednego śmierdziela , więc 2 mi nie potrzebny xdd . W końcu (nie wiadomo czemu xd) Poszłam bo moją mamke xd . Ona powiedziała, że dzisiaj widziała jak jakaś pani , całkiem blisko naszych domów widziała ogłoszenie , że zaginłą jakis piess ; > .Więc ja, Bells, jej sis, moja mama end ten smierdziuch potocznie nazywany moim psem, poszliśmy poszukać tego właściciela, i ogłoszenia. Ale jak se szlismy, to mojej mamce sie przypomniało , że tam gdzieś blisko przecież mieszkał taki gościu z 2 pekińczykami. A więc my se tam podeszliśmy, i my mum sie spytała, czy zgubił sie temu panu pies ;x . A ten pan powiedział,że jeszcze nie wie xd ale ja pokazałam mu tego pekinka ^^a on, prawie się popłakał, i powiedział : ''Perełka'' (imie psa) i od razu było widac, że ta ''Perełka'' go poznała, i zaczęła aż piszczeć z radości ;').To był jej własciciel ; * . Tak więc : KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONIEC xd Szkoda, że ten gościu nie dał nam żadnej nagrody xdd . Tak więc ja, mój pies, and moja mama, poszłysmy na hauzyn ; 33. A Bella i jej sis też xd










KOOOOOOOOOOOOOOOOOOONIEC!!!!!!!!!!!!!!!!! xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz