11.07.2011

dlaczego wywalalam -.-

A teraz dam wam pare przykładów, dlaczego niektórych wywalłam. Pokaże wam pewień dialog, pomiędzy mną i jedną dziewczyną..
ona-siemka
ja-hej ; dd
ona-zostaniemy koleżankami? bardzo podoba mi sie twój styl i wgl. jestes cudowna :)
ja-Emm..ee..dzieki, ok, ; D
ona- Jesteś super! Daj mi jakies ciuchy !
ja- to ty mi też daj! ; p
ona- nie bo...jaa...bo nie. ty mi daj : D pliiiiiiiiiiiiis i jeszcze grafa pliis
ja-Teraz to spadaj!
ona-zgłosze cie! nara kretynko !

A teraz...dlaczego ja wywaliłam? chyba wiadomo -.- Ale w tym dialogu były rzeczy, które bardzo, bardzo często do mnie piszecie. Więc tak, najbardziej wkurzyło mnie..
1.Najpierw piszecie niewinne ''cześć''
2.podlizujecie sie
3.prosicie o prezenty
4.Wyzywacie mnie, jak nie bede chciała wam dać prezentu i grozicie zgłoszeniem
5. Piszecie te idiotyczne ''Pliiiiiiiiis'' !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nienawidze, a nawet bardzo, jak tak robicie! rozumiecie? ... ; (

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz