27.07.2011

ważne

Czemu wszyscy tacy jesteście? Czemu nie ogladacie moich filmów?! Mam wielka ochotę się usunąć ! Ja ogladam filmy wszystkich moich znajomych! I nie tylko! ;o A wy?! A wy to wszystko macie gdzieś, bo ogladacie te...(CENZURA -.- ) sekundówki! A jak sie czują wtedy ludzie, który pracują ciężko przy filmach! Na przykład ja? ostatnio wydałam 1000 na film. Inni pewnie tez gdzieś ok. tylu ! Ale nie proszę was, żebyscie oglądali tylko moje filmy. A nawet nie pomysleliście o tym, zeby włączyć czyjś film , włączyć 2 kartę, pograc sobie w cos w tym czasie i poczekac aż film sie skończy?! Albo znaleźć taki film, który poprostu bedzie sie wam podobał?! Teraz podam wam listę osób których filmy są jak dlamnie bardzo ciekawe :

Czekolada<3
Top_Diana
Bella157
Mikeyla
AnanaseQ
EmoElen

To są dopiero osoby z talentem! Albo ogladniesz 1 film chociaż jednej osoby, albo bay ze znaj! I moje też macie ogladac! bo dzisiaj wywalam! Osoby które ze mną piszą, które lubie, które daja mi grafy i oglądaja mi filmy zostają. Warto to przemysleć!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz