4.08.2011

Gienio imprezujee xd






hahaaah, Pamietacie, że mam nev komedie? ''Pirat Gienek'' xd to chyba moja naj komeeedyja ^.^ Nu więc, dzisaj byłą imprezka u Mariczka12 . Ja byłam Gieniem oczywiście :> . I dam zaraz fottoo xd Ahh..moje cud zdj. Na tym co pisze ''Jestem Gienkiem'' to dziewczyny mnie ujezdzały xdd A tam gdzie ''Gryze ci buta'' to..a tam..xd Haah, potem zginął mi rum i okazało sie że to Raspberry, ten down mi go ukardłą xd. Ale potem sie bawiliśmy ze ktos komus zadaje pytania i ten ktos musi na wszystkie odpowiedziec ''tak'' . Ja sie spytałam Raspberry czy za mnie wyjdzie. I musiała odpowiedziec tak xd. I wtedy się w niej ''zakochałem'' xd achh..moja kochana zonka xd a jej lis to nasze dziecko..ahh.. xd potem bawiłyśmy sie w pociąg :P Ja prowadziłam ^^ A wcześniej w chowanego . Świetnie sie ukryłam..bo uzyłam animki Scared xd . Ech..wgl. taka impra była że... xd Ech..potem Mariczka na mnie siedziała..itp. xd a potem sie rozpłakałam (nie pamiętam czemu :D) i sie schowałam za schodami . I inni zaczęli płakać .. ; / xd Póżniej Natalia poszła spać i po niej łaziłysmy a ja jej lizałam czoło xd Ile my tam rzeczy nie robiłysmyy..;3 nu, ale wszystkich fott nie dałam. Bałam sie xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz