17.08.2011

Wróg nr.1 ...


mam nowego wroga >.< jakas kretynke! ; P a wszystko zaczęło sie tak normalnie...
Dorie poprosila mnie, żebym przyszła na jakąś tam impre . No to poszłam . dziewczyny udawały zombie xd. mi sie zaczęło nudzić, ale zeby nie wyjsc na zrzęde, zaproponowałam prawda czy wyzwanie. dziewczyny sie zgodziły . ja pytałam pierwsza. zapytałam Dorie ; ) . wybrała wyzwanie . wiec ja (diabel xd ) rozkazalam jej napisac w ctr ''Kocham Justina Bieberka < 33'' xd ona powiedziala ok. wiedzialam ze cos kombinuje ; D . jak mowila, ze juz skonczyla, to ze nie bo sie nie wyswietlalo , Dorie sie potem przyznala ze napisala ale nie kliknęła save xd to sie zaczełysmy tak ze niby ''klocic'' tylko tak wiecie, po brechtacku ;d . Ale ta Niki powiedziala ze koniec imprezy -.- niby dlatego ze sie klocimy ; o. ale i tak nie bylo konca xd potem jakas Doma989 prosila mnie o prezent-.- oczywiscie najpierw sie podlizywala , a potem wiecie ; P No i ta niki też ''daj prezent!! pliskaaa!!!!! '' ja mówiłam ze nie .. i teraz zaczela byc moim wrogiem.. zobaczcie co pisała ...: ''No daj!! ale jestes glupia i wredna!!'' A ja ze sama jest wredna, bo ja nie nawidze ludzi ktorzy mnie prosza o prezenty ; P . A ona ze cos tam ''wkurzasz mnnie!!'' ''jestes taka wredna!!'' won z mojego domu!!'' no to ja ''nara dziecko -.- '' ale zal ; P potem ocenilam jej jeden film na 1 gwiazdke xdd haha , obczaicie jak okropnie wyglada , jak down jakis O_o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz