24.08.2011

S-K-L-E-P

chyba otworze sklep'a xd chce zarobic, a przy okazji inni tez dostana : ) . I chyba otworze go z Bellą ^^. Ale obczaicie ankietę ; P . no bo ja w koncu nie wiem.. ; < . jak bedzie dużo zamówien, to czy się wyrobie? albo wcale ich nie bedzie.. : (. Dlatego chce to jeszcze z Bellsem ustalić . : ] A poza tym to już mi mało brakuje do 13 leva *u* . Dzisiaj musialam powywalactroche znaj .. ale ogólnie osoby niepomagające i niegrające . I jakiś baran mi zaczął pisac że ''Ochocho, tak, wywal sobie, i sie chwal , ochochocho '' -,- żaaaaal o.O . moja sprawa kto jest moim znaj, a nie jego a potem zaczął cos truc o sekundówkach ; X . echh...Msp muli więc sie nudze : ( ej, i chciałabym żebyście dawali więcej komantarzy : ) . Prosze was, ja wasze blogi komentuje ; ) a tak wgl. to pamietajcie -głosowac w ankiecie! bay < 33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz