4.10.2011

dołek :(

Mam totalnego doła . Bella też . Powody? no więc powód 1 : Pisałam kiedys, że jakiś idiota skosił pola koło domu mojego i Belli .
Więc zaczęłyśmy pisać anonim, że za kare wpadnie na niego Zeeemsta Małpy xD .
Ale nie skończyłyśmy tego. a o co mi chodzi? a o to, że teraz jakiś głupek sie tam wprowadza i nie ma już naszych pól ! I jest tam teraz taka siatka, że sie nawet tej trawy nie da dotknąć ! i jeszcze mi dzisiaj powiedzieli "dzień dobry" a ja miałam juz krzyczeć że jak jeszcze raz dotkną naszych pól to ich wezwiemy do sądu xd . Ale sie opanowałam i tylko kiwnęłam głową nie odwracając sie do nich .
Powód numer 2 : nie pomagacie!! x-o Jest 1.086.409/1.100.000 fame!! cały pasek jest juz wypełniony, tylko te głupie fame!! jest wściekła bo moje fame stanęło w miejscu od ...tygodnia. Chcecie żebym wyszła z doła?! oczywiście nie do końca, bo pola juz nigdy nie wrócą. Ale chociaż, żebym miała ten 14 level . Prooosze !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz