18.10.2011

Mój kodeks wywalania xd

Czasem zastanawiacie sie, czemu was wywalam . -.- Odpowiedź jest prosta : a w sumie to nie jest xd Dam przykłady, przez które najczęściej wywalam ; d :
1. NIE POMAGASZ , czyli nigdy nie dałes/as grafa a sama oczekujesz pomocy .
2. Podlizujesz sie żeby dostac prezent . Ja to od razu widze ; ] .
3. Ściągasz po mnie filmy/artbooki/bloga itp .
4.Cały czas piszesz na czacie daj prezent/grafa
5. Grozisz mi czymś
6. Oszukujesz mnie
7. wyzywasz Belle albo moich innych przyjaciół bez powodu
8. Prosisz codziennie o bycie naj chociaz mówie "nie"
9. Jesteś wredna
10. piszesz o mnie nieprawdziwe rzeczy
11. Obrażasz mnie
12. Namawiasz mojego chłopaka/moja naj żeby ze mna zerwali
troche tego duzo xD ale przestrzegaj sie, żeby potem nie było płaczu. buahahaha xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz