5.10.2011

łiii *u*

Jesztem happy ; d Pani od polaka mówi, że muszę pisać gazetkę szkolną *o* a opowiem wam wszystko od początku x D
Pewnego dnia(wczoraj xd) grałam se w Msp . xd MYŚLAŁAM że odrobiłam lekcje .. ale ne. zobaczyłam, że mam jeszcze napisać jakąś zmyśloną historyjkę . Na szczęście miałam wenę twórczą bo właśnie skończyłam robić film na Msp ^^ Napisałam o jakimś Tomku który miał jakieś tam marzenie i zwiał z domu x dd . No więc dzisiaj czytałam to opowiadanie , a babka taka mina : *u* . Nie mogła z siebie wydobyć słowa, aż w końcu powiedziała : " Ł-Ł-ŁOŁŁ..Czy ty to pisałaś sama?! Dziecko, ty powinnaś jakąs pisarką zostać! *u* No świetnie to napisałaś!! i wiesz co? będziesz pisała opowiadania w gazetce szkolnej! jestem pod wrażeniem,jeszcze nikt nie napisał mi tak WSPANIAŁEGO wypracowania! " haha xd jesztem happy dlatego ^,^ i jeszcze dzisiaj była dyska ^.~ leciało dużo piosenek Gagi, Rihanny i Sekszualna leciała : d . i najważniejsze..mam 14 lev ! xD uhu :D

2 komentarze:

  1. Gratki ^^
    Szkoda,że od nas odeszłaś ...
    U nas jak zwykle śmiechowo :
    Rysiek mnie dusił :D
    Mrs.G - Brechta na polaczku
    Marcelina oszalała na punkcie Idiana Jones : )
    Kończę Magda


    Tęsknimy :* Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. P.S U nas jutro dyskoteka ?
    Przyjdziesz =D

    OdpowiedzUsuń