27.12.2011

Dłuuuga notka....

Na początku tej notki ostrzegam, że jest ona dosyć długa . No więc tak : Mam sprawę dobrą i złą . Zacznę od dobrej : Moderatorka niedługo BYĆ MOŻE odblokuje Belle ! Namyśliła ich chyba przemowa Belli "chociaż w święta nie miejsce serca z kamienia.." xD . I wiecie co? Tyle dobrych wiadomości ; X . Teraz czas na złą...Pamiętacie te swoje "plotki" o nocy hackerów? Ja w to nie wierzyłam, wprost śmiałam sie z tego wszystkiego jak wszyscy mają w opisach "NIE CHCE STRACIĆ KONTA!!!" lub "nie będę spał całą noc żeby pilnowac konta!" . Po tym, jak ten rozgłos troche ucichł, moderatorka napisałam post na forum gdzie napisała żę "NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK NOC HACKERÓW!" Czy oby na pewno? Napisałam że w to nie wierzyłam, ale do czasu aż weszłam na msp, chciałam dać mojemu chłopakowi (marcin12234) grafa i nagle w jego ctr. zobaczyłam "jestem hackerem! Marcin może pożegnać się z kontem!" Przestraszyłam sie trochę, ale pomyślałam że Marcin tylko tak sobie żartuje. Aż nagle dostałam maila od Marcina że zemną zrywa. Wiedziałam że coś jest nie tak, bo Marcin wyznał mi pare dni temu miłość 8-) xD . No to kliknęłam na niego i zobaczyłam że chodzi z jakimś 4 levelem, użytkowniczką która ma nick Julą321 . Później gadałam z Marcinem na jego drugim koncie i okazało sie że jakiś hacker WŁAMAŁ MU SIĘ NA PRAWDĘ i Marcin ma teraz usunięte konto :(. Płakać mi sie chciało >.< Proszę was, piszcie do modów, adminów, The producera i innych żeby Marcina konto przywrócili ! On jest na serio dla mnie bardzo ważny ♥ . Ok, to koniec złych wiadomości. TERAZ CZAS NA OCHRZAN!!!! XD : CZEMU NIE OGLĄDACIE MOICH FILMÓW?! KIEDYŚ BYŁO WEJŚĆ DO NICH 100, A TERAZ LEDWO 80?! NA 15 LEVEL?! Przykro mi, ale teraz sprawdzam komentarze zawsze, i KAŻDY KTO NIE PODPISZE SIĘ POD MOIM FILMEM ( I GO NIE OBEJRZY OCZYWIŚCIE) LECI ZE ZNAJ BEZ-POW-ROT-NIE !!! kapishi?! xD
a teraz czas na chwalenie się! ^^ xd . nu więc...pobiłam swój rekord!!! mam 80 tysięcy kasy!!! Ciesze sie jak jakieś dziecko x d. i jakby co : upominków wam nie kupie dopóki nie będzie dużo wejść na moje filmy! (d) xd .
I jeszcze jedno : Tamten Tinychat moviestarplanet USUNELI!
teraz jesteśmy na http://tinychat.com/moviestarplanett . I lepiej mi nie podskakiwać bo jestem tam modem 8-) xdd . Można znaleźć mnie tam CODZIENNIE ! Wiecie o czym się przekonałam? Na Tiny lepiej polubiłam niektórych znaj. z Msp :D Wiec teraz czas na pozdrowienia dla ziomków z Tiny! xD jakby co to pisze ich nickami z Tinychatu a nie z Msp, chyba że mają tam akurat takie nicki jak na Msp ; D

NO TO POZDRO DLA :
Anka070100
EmoGirls5050
Pepe (nie ma msp wcale)
Kurr (nie ma msp wcale)
Wróżkaxxd
Wiktoriaxd
Luz_Luzowa*
marcin12234 (♥.♥)
Rozelin
I paru innych osób! ; ))

Myślałam że notka będzie dłuższa, ale taka też wystarczy! xd
No to całusy dla was wszystkich, nq ^-^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz