31.12.2011

NAGŁÓWEK I REGULAMIN!! xd

patrzcie, jaki słit nagłówek ^-^ .
Bella u mnie była pare dni temu i chciałyśmy razem zrobić, no ale poszla :| xd.
Coś tam zmyślałyśmy że napiszemy "witaj w Hogwarcie" bo se ubzdurałyśmy że tam w tle jest Hogward! xd .
No ale cóż jak Bella poszła to sama zrobiłam nagłówek :D .
I pewnie zauważyliście ze dodałam nowa strone "Regulamin Czatu". MACIE TO PRZECZYTAĆ!! ^^ .
Aha, i co do tego regulaminu to jeżeli będziesz łamał przepisy to dostaneisz oczywiście bana, ale jeżeli chcesz nie mieć już bana to napisz do mnie maila na Msp gdzie mnie przeprosisz i podasz jaki masz nick na czacie . Musisz obiecać mi że bedziesz sie już zachowywać dobrze : P . I ostrzegam : jeżeli wcześniej zachowywałeś sie jakoś tak bardzo źle, to mam prawo cie nie odbanować!

I jeszcze jedna taka niespodzianeczqa ^.^ ....MUA ZDJĘCIE Z RL. *U*

1 komentarz: