10.12.2011

POMOC -.-

Jedno, wielkie pytanie -.- : CZEMU MI NIE POMAGACIE?!!!!!!!!!!!!!!!! X-O :(((
Wiecie jak ja sie czuje, jak miesiąc po zrobieniu filmu widze 80 wejść?!! :(
Chyba nie..Nie pomagacie wcale! Zaskocze was : tydzień temu , z tysiąca iluś znaj. zostawiłam sobie 850 :) . Zgadnijcie czemu -,- Więc jeśli nie zobaczyłes mojego new filmu, to wywal mnie czym prędzej bo mi tylko miejsce zawalasz : P
Bo ja nie rozumiem...Dlaczego, jak napisze że macie oglądac mój film albo nq ze znaj. to każdy albo sie podlizuje żeby nie oglądać albo przeciwnie, grozi mi -_- .
To ja marnuje czas, na zrobienie filmu, a wy tak mi sie odpłacacie?! dzieki wielkie ; SS . Ja codziennie oglądam po 50 filmów, daje upominki i grafy a co dostaje?! : GÓWNO x d
Więc, jeżeli uważasz sie za dobrego przyjaciela zobacz mój film :D .

3 komentarze:

  1. wiecie mogły byście pomóc mi ja nie moge odpalić msp włącza mi sie czarne tło a wy mówicie że to wy macie problem??!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo może ktoś nie ma ochoty oglądać twoich filmów?-,-
    "jeśli nie zobaczyles mojego new filmu... " OGARNIJ SIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorki że tak pisze ale zachowujesz sie jak dziunia która jak nie ma 1000 wyświetleń na filmie to żali sie do wszystkich ;-; Rozumiem że sie starasz ale nie przyciągniesz sobie takim zachowaniem widzów..

    OdpowiedzUsuń