13.06.2011


Cóż...pewnie każdy z was ma tam jakieś najlepsze przyjaciołki ; )) Moimi akurat są Mikeyla i Bella157 . A dlaczego.? zaraz napisze^^ :
Mikeyla- Jest dla mnie miła .! Nie prosi mnie o prezenty , i mnie rozumie. Wygrałam 2 miejsce w jej konkursie^^. I wysłała mi za to obiecany prezent. Jak pisze to nie robi ortografów i nie przynudza ( Nie to co ja xD) . Zna duuużo żartów.! ^^ . Ma fajne ubrania i animki ;]].I może sie uwazać za moja 2 naj.
Bella157- To moja najlepsza przyjaciółka w rl. Jest największa idiotka na swiecie (razem ze mną xd) i za to ją cenię.! xD Razem zwalczamy głupie bahorki z osiedla xD . Jest świetna.! I miła ^^. Też wysłała mi kilka prezentów . Ma fajne ubrania ( niektóre odemnie.! xd) i animy ^^
Chciałabym, abyscie zapraszali je obie. Bells ma 10 lvl tak jak Mikeyla .Dobra, daje ich foty ;p Ta z czarnymi włosami to Bella, a blondii to Mikeyla ;D

1 komentarz:

  1. Super. Ty jesteś moją przyjaciółką na 1 miejscu ..
    Świetny post.. I prawdę mówiąc - Nie przynudzasz ;)

    OdpowiedzUsuń