15.06.2011


Hej ;]] Dawno nie pisałam xd Normalnie wczoraj :P No, ale czas o MSP ; D . No więc tak : Boonies, boonies to są zwierzątka, ale nie koty, psy, lisy, smoki itp. Tylko jakaś zmutowana jakby małpa xd Ja akurat mam jednego boonies -Evilka- Który jest szary, i zły ^^ .kiedys miałam jeszcze jednego -Vipke- Nie kojarzyć z C*pke.! xdd , ale sprzedałam ją ;p. A i mam jeszcze pieska -Pink- jest taki różowo biało ..yyy... oj potem zobaczycie.! xd Ale opowiem teraz , co chciałam powiedzieć wczesniej, czyli Jak obchodzić się z boonies.? No więc najpierw musisz uzbierać 900$ , później przejść do sklepu z boonie i kupic. I przechodzimy do domu.. bierzemy w edytuj pokój i klikamy na jajko -bo boonie najpierw jest w jajku- A kiedy nasz boonie się wykluje , to wtedy klikamy na niego wybieramy, mu imie np.''Mr.Siedze w jajku'' xd A gdy już wybierzemy, to klikamy na cos w stylu hamburgera ^^ i w ten sposób nakarmiliśmy boonie . Później bierzemy na takie jakby mydło , i ocieramy nim o nasze zwierzątko xd. A i jeszcze klikamy na takie serce, wtedy opiekujemy się nim. Jeszcze później możemy zagrać z nim w siatkówke.! ^^ Klikając na piłkę. OSTATNIĄ RZECZĄ jest gwizdek, klikając na niego uczymy boonie nowych sztuczek. Te czynności powinniśmy robić codziennie. A Przynajmniej jedzenie i mycie! Bo dzięki jedzeniu nasz boonies bedzie rósł i nie zdechnie xd. A dzięki myciu bedzie czysty i nie będą się przy nim muchy zlatywać xd.

1 komentarz: