15.06.2011







Hejo, no to dzisiaj powiem, jak najładniej (według mnie;] ) Stworzyć swoja moviestar.! Oczywiście, ten post to cos dla poczatkujących, lub dla tych, którzy chca mieć 2 konto, a nie wiedza jak sie do tego zabrać ;] . No wiec przypuszczam, że dziewczyny wybiora dziewczyny, a chłopaki -chłopaków ; D Chyba że jakaś dziewczyna chce akurat stworzyc chłopaka dla sb. .! : )No więc tak,punkt:
1. karnacja.! Zaraz (standardowo) na czerwono zaznacze na foto najlepsze kolory skóry ; ))
2.oczy.! Jak dla mnie, najlepsze oczy to te srodkowe. Bo te pierwsze, wygladają tak..hmm...podejrzanie ^^ i troche dziwnie ;(.A te ostatnie oczy , kojarzą mi się z jakimś moherem xdd.A i OCZYWIŚCIE znowu..te najładniejsze kolory oczu zaznacze na czerwono :P
3. nos.! Nos , jak dla mnie najlepszy, to ten drugi ; ).
4.usta.! Najładniejsze to chyba te pierwsze :) a koloru jak dla mnie nie ma co zmieniać xd
5.Jak dla mnie, to te wszystkie włosy, które sa przy tworzeniu..są ohydne.!! O_O Zaraz dam ich foty, i zaznacze -wiadomo na jaki kolor- naj. kolory ;*
6.bluzki.! Te wszystkie bluzki sa ohydne.! xd nie będę nawet zdj. dawała :P . A jak juz do bluzki byle jakie wybierz i potem szybko zarób i kup nową ;)
7. Spodnie/spódnice.! Jak dla mnie to wszystko też jest ohydne.! więc jak mówiłam - szybko zarób xd.
8.Obuwie.! buty juz akurat takie złe nie są xd. No więc...Te takie pierwsze buty , czyli te taki balerinki, pasują do sukienek ;)) i jeszcze na samym dole sa takie dwie pary trampków (od lewej) które mi sie podobają ;D.
9. Nazwa.!Nazwe, nalezy wybrać nie trudna, ale też fajną ;D ja na przykład moja nazwa to Klaudia0177 -Klaudia, bo to moje imię, a '0177' bo..się rymuje xd A hasło.. to może być na przykład cos w stylu ''GrudzieńPudzień22' xd Albo imie Twojej mamy i rok Twojego urodzenia .czy coś : D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz