29.06.2011

O jenyy, siem's ; ** . mam kompa-wreszcie ; 33 . Ale jutro bedę pisac bo już mi sie spać chce : )) A tak wgl. to po za kompem jest wiele ciekawych rzeczy. wiecie?? . Phhhaaaahahaha xd co ja daje, nie ma nic lepszego! Kurcze, nudy były jak niee wiem!!! . Help ! Wcale nie chce mi się spać ! wiecie , jak to nie miec kompa przez 3 dni?!! aaa!!! dobrza że moja przyjaciółka miała xdd. A tak wgl. to dzisiaj pojechałam z nią, do jej starego domu. Tam spotkałysmy jej znajomą(znałam ja już wcześniej) . I poszłyśmy na plac zabaw dla jaj xDD . weszłysmy na taka jakby, ''karuzelę'' i sie kręcić zaczęłysmy : DD . najpierw wszystkie razem, a potem one zeszły ja zostałam i one mna kręciły i prawie pusciłam pawia..xd Ale potem spotkałam JA moją starą znajoma ; )) . Później, jak juz miałysmy iść to moja naj chciała przez chwilę zawieść naszą znajomą z tyłu, na bagarzniku :p .I one pojechały, ja chciałam za nimi, ale zobaczyłam , że z moim rowerem coś się stało. Gdy ja jechałam , to kierownica sama zaczęła się obracac, a koła jechały w wgl.w inna stronę!!! O_o Naszczęście dziewczyny ocknęły sie, że mnie nie ma. nasza znaj. musiała juz iśc do domu. A ja, musiałam prowadzić ten rower kawał drogi :( Ale potem, moja naj dała mi, żebym pojechała na jej rowerze. Ona jechała na moim, Bo jakos jej się udawało. Więc szczęsliwie wróciłysmy do domu ; ]]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz