28.04.2012

Bardzo ważne :x

Dobra może dla was nie tak bardzo xd
No więc zacznijmy :
Wrociłam z 3 dniowej wycieczki .
Moim kontem miała zająć się Bella157 .
Dzisiaj wchodzę a tutaj :
- Zmieniona karnacja
- Zmienione usta
- Wydanie jakichś 20 tysięcy kasy
- Pisanie do ludzi w moim imieniu
- Mulenie do 20 leveli
- Danie KOMUŚ 4 strony prezentów
Zgadnijcie kto był tak miły .
I nie : to NIE BYŁA Bella .
To był ktoś BARDZO, BARDZO!!! dla mnie bliski .
Ten ktoś przyznał się w jednej rozmowie .
Nie chcę mówić kto to był.
ten KTOŚ zrobił mi przykrość, ale ja już zerwałam z nim wszystkie kontakty.
Ten ktoś był zdrajcą ...
Piszę to, abyście wiedzieli że cokolwiek napisała do was ta osoba, to nie byłam ja .
Ja już nie będe grała w Msp.
Tak, po części przez tą osobę .
Ja bardzo łatwo się denerwuję a to, co ten ktoś zrobił wyprowadziło mnie z równowagi.
Co to za osoba, wiedzą tylko moje najbliższe naj. takie jak Bella, Raspberry i reszta...♥
Żegnajcie . ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz