3.04.2012

Cos o moderatorach :) .

W dzisiejszym poście troche o załodze Msp 8)) .
Jak wiecie należy do niej :
- The producer
- Support
- Supporter
Admin
- Menager
- Moderator
 Nie dajcie się oszukać na konta typu ''założyciel Msp'' czy coś takiego. Pracownicy najczęściej mają judge i piszą niebieskim kolorem na Forum .
Uważam, że chociaż moderatorka daje dużo bezpodstawnych blokad,  to dobrze zajmują się Msp. Robią fajne konkursy jak np. malowanie, zbieranie jajek i wgl. ; ) .
'' Ktoś pod nazwą typu 'pracownik Msp' chce moje hasło bo inaczej mnie usunie, co robić? '' - NIGDY nie podawaj hasła przypadkowym osobom z Msp. PRAWDZIWY moderator nigdy nie chciałby Twojego hasła .
''Ktoś oferuje że gdy zmienię mail na np. oszust@interia.pl to dostane vip na rok'' - to NIGDY, PRZENIGDY nie zadziała. Nawet tak na zdrowy rozum - gdy w mailu jest słowo ''oszust'' lub takie podobne, wiadomo z kim ma się do czynienia. Dlaczego to i tak nie zadziała? Moderatorzy muszą z czegoś żyć. Wydaja własne pieniądze na nowe konkursy dla nas, a zbierają je tym, że kupujemy vip . A poza tym - gdyby każdy taki łańcuszek działał, niby wymyślony przez modów to w końcu nie byłoby wiadomo KTÓRY JEST PRAWDZIWY. I oszuści wykorzystali by to roznosząc po Msp fałszywe maile.
'' Ktoś ukradł moje konto, a nie da się napisać do moderatora '' - Tutaj będzie trudniej . Najlepiej jest kliknąć na stronie główniej ''zapomniałem hasła''. Jeżeli ktoś zmieni Ci mail, to hasło nie przyjdzie :(
Ale wtedy wystarcz kliknąć ''kontakt'' . Potem wpisujesz adres email, nazwę użytkownika i wgl.
That's all! :D

14 komentarzy:

  1. Ten blog jest najgłupszy na świecie już głupszego nie widziałam weście się dzieci bawcie lalkami a nie jakiś durny blog piszecie żal.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co czytasz, skoro jest głupi . ? Umiesz coś innego oprócz hejtowania . ? Piszcie do mnie na pocztę . ~ agata-sobolewska-09@wp.pl . Jak taka mocna jesteś, to stwórz lepszego blooga . Wyślij mi na pocztę adres. C:

      Usuń
    2. Spadaj idiotko blog jest super! A jak się coś nie podoba to po co czytasz?!

      Usuń
  2. spadaj! blog jest fajny czytam każdy post ~!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moviestarplanet mnie oszukało, poszłam do oceniania i przed ocenianiem miałam 14265 Fame do następnego levela, a po ocenianiu 14270 Fame do następnego levela, a powinnam mieć 14260 Fame do następnego levela, co mam zrobić?! Tak być nie może, to oszustwo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są 3 wyjścia:
      1. Wystąpił błąd
      2. Albo modzi nie potrafią liczyć...
      3. Albo Ty nie umiesz.
      Zresztą, jak nie będziesz miała 5 Fame, to coś Ci się stanie? :D
      PS na MSP jestem Pauli2k
      xD
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ktoś może Ci ukraść konto, ale jeśli klikniesz zapomniałem hasła to Ci na e-mail przyślą, a ten który ci ukradł konto musi mieć twoją zgodę na zmiane e-mailu!

    OdpowiedzUsuń
  5. msp jest super a blog może być

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak nazywacie sie na msp ci co piszą kommy

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! twój blog jest superowyyyyy lepszego bloga nie widziałam ;] są jakieś triki na msp ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam dużo, ale nie jestem w stanie wszystkiego wymienić ;)

      Usuń
  8. Od tych Twoich mini gierek Gupawki Dostaje ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie zablokowali ci głupi moderatorzy:(

    OdpowiedzUsuń