18.04.2012

Tak jakby papa :)

 Hejka :).
Z góry mówię, że posty będą coraz rzadziej.
Nie mam czasu na Msp...Ogólnie mi się trochę znudziło. Ci najfajniejsi (moi naj.) odeszli, a gra tylko szarpała moje nerwy. Oczywiście będę jeszcze czasem wchodzić, ale tak bardzo mi już nie zależy .
Jestem dumna z mojego levela. Może i nie jest najwyższy, ale 17 mi wystarczy - chociaż nie obrażę się jak pomożecie wbić następne :D.
Dziękuje wam za wszystko. Nawet dziękuje tym osobom które mnie w jakiś sposób uraziły. Ponieważ dzięki nim nauczyłam się walczyć o swoje. W życiu układa mi się lepiej, jestem bardziej...e, śmiała :D.
Jakby co ja nie obiecuję że odchodzę, ja tylko już wam dziękuję i komunikuje że Msp jest już dla mnie nie tak ważne jak kiedyś.


Aha i mam do was prośbę - z racji tego, że już prawie nie będę wchodziła proszę, abyście mi jednak pomagali (; . Ja też będę wchodzić na Msp oglądać wam filmy i dawać autografy .

z Msp (wiem mało SC. ale wydawałam :D)
  
od lewej : Oli ;D , Raspberry. , ja, Ala79














       



Tak na koniec dałam pare moich fotek z Msp...Tylko 3, resztę już widzieliście ;] .
A teraz parę z rl., lekko prze zemnie przerobione :
Ok polowe ucięło xd . Z Bellą (po prawej)
Ym takie tam ja :D . 
U babci ;3.
 No najpiękniejsza nie jestem :P.

To by było na tyle - Pa pa .
                                                            Klaudia ♥

5 komentarzy:

  1. mało sc?!ja tyle w życiu nie uzbieram!

    OdpowiedzUsuń
  2. No zapros do znaj. Jestem party999

    OdpowiedzUsuń
  3. O wiesz jak bedziesz na msp. to zaprosisz do znaj. jestem party999 mam tylko 6lvl ale vip i znana

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi coca cola live jestem

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem Leide123

    OdpowiedzUsuń