6.04.2012

Pirat Gienek znów w akcji :D.

Cześć, dobra wiadomość dla fanów Pirata Gienka - Gienek znów na waszym ekranach ! xd. To..ee..miał być początkiem 2 sezonu, chociaż odcinek jest specjalny. Nazywa się ''Pirat Gienek opowieść wielkanocna ♥ '' streszczę wam trochę :) :
Pewnego dnia Gienek i jego Królik jak zwykle znajdują ląd, ale są na lądzie...Królików! *-* .
I okazuje się, że na tej wyspie są tylko 2 króliki, reszta to :
Alan który ma schizofrenie i myśli że jest królikiem
Sebo który tam mieszka ze względu że jest za głupi żeby sie wydostac tak jak reszta xd
Szalony Oli który chce ugotować Gienka i Królika w zupie xD
 No i oni chcą przygarnąć królika, ale ich problemem jest Gienek. W końcu wszyscy się buntują i próbują uratować Gienka oprócz Lucyfera xD .
I go zabijają, i Królik i Gienek uciekają przed wściekłymi ludziami bo nie chcą ich wziąć ze sobą :D.
Oczywiście nie brakuję momentów humorystycznych, bo inaczej Gienek nie byłby Gienkiem :D.
Zamierzam dać film na konkurs ''Noc królików'' więc mam nadzieje że zagłosujecie na swojego ulubieńca c;
Noc królików - jest nowym konkursem, niestety coś zepsuło mi się z paintem i wgl., co oznacza że przez pewien czas nie będe mogła wstawiać zdjęć :( Więc polecam zobaczyć notkę o nowym konkursie na innych blogach ;).
INFO 1 :
Jeżeli zapomnieliście, jak wygląda wasz Gienek w rl. zapraszam na bloga http://zahipnotyzowani-msp.blogspot.com/  na dostawę moich zdjęć :D.
 INFO 2 :
Pewnie spotkaliście sie, że na moim blogu czasem posty przez dłuższy czas są ''urwane'' na jakimś słowie. : / Bardzo was przepraszam za to, ale jak mówiłam coś dziwnego dzieję mi się z kompem i po prostu jak piszę posta to w pewnej chwili net mi się wyłącza, później nie mogę włączyć bloga a jak już mi się udaje to widzę opublikowany nie dokończony post...
No cóż, to tyle : ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz