11.09.2011

I znowu.. ; D

Hej. Nie wiem, czy juz pisałam taki post, ale jak nie, to najwyrazniej do was nie dotarło xd Dużo osób pyta sie mnie, dlaczego własnie takie osoby sa na mojej złotej liście, a dlaczego nie oni. No więc odpowiedź jej prosta - ale zamiast pisac dlaczego, napisze jeszcze raz platynowe, złote i czarne listy, i przy nickach wymienionych osób napisze dlaczego sa akurat w tym miejscu ;)
♕PlAtYnOwA♕
Bella157- moja naj z rl. Nikt jej nie zastąpi :)
Ziuta99- Z nią jest brechta, robi dobre filmy i jest git <3
Raspberry.- hah, jej brechta mnie powala xd
Ashley Rock- z nią też brechta, i da sie z nią popisac :D
.Marissa.- Jest miła, brechtacka i..to co na górze xd
Marcin12234- nie chodzi ze mną tylko dla leva. Poza tym jest brechtacki

❤ Złota ❤
Pity - fajnie sie z nim pisze x P
Wicia3000- Lubie ją poprostu xd
EmoElen- Też ją lubie, Jest śmiechowa xd
Czekolada<3- Jest fajna ; D
Top_Diana- ma swietne filmy :)
Starrr_03- daje mi grafy, fajnie sie z nia pisze .
Nati2256- Brechta leci z nią xd

A teraz osoby, które znam w rl. należące do złotej listy :D :
Justi. - hahah, brechta z nią <3 xd
Moni56- Lubie jąą xd. Chodzimy do jednej klasy ; D
Anabelle Moon - Tez chodzimy do jednej klasy , mądra ona ze nie wiem xd
Charlotte Moon- Starsza siostra Anabelle. Tez brechta xd
Marcelina05- chodzimy do jedenj klasy xd Lubie jąą bardzo < 33
szszszyszeczka- hahahaha, jej smiech - powala xd
Bella157 - Ale ona nalezy to platynowej listy. Moja najka < 33

jak o kims zapomniałam to sory, ale nie mam pamięci do ludzi xdd.
Oke, teraz rozumiecie za co cenie te osoby? najwięcej jednej opisów było " brechta z nia" więc jak widzicie, Jak nie umiesz sie brechtać, to spadaj xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz