12.09.2011

Tyle spraw... -.-

Mam tego dośc!! a czego?! zacznijmy od punktu pierwszego..
1. STARRR VS ANANASEQ

Ech..ostatnio zauwazyłam (chyba kazdy to widział xd) , że istnienie jakas wojna pomiedzy nimi dwiema. Ja mówie od razu : Nie jestem za żadną z nich. każdą z nich lubie naswój sposób. Ale zrazilam sie do AQ, bo zablokowali Star za to, że pisała prawde o AnanaseQ na blogu . Jak to pisała Starr, Ula powiedziała, że tylko kiwnie palcem a kogoś zniszczy. czy cos w tym rodzaju ; D .

2. MODERATORKA

W tym poście nie chce nikogo urazić, ale ...Mam dośc tego, że niewinne osoby, mają bana, albo nawet tracą konta na Msp. Raz , napisałam w ctr. "Seksualna, niebezpieczna, koffam tą piosenke < 33 " , Dostałam ostrzeżenie od moderatorki..-.-
Ale potem wchodze na forum, i widze 10 obleśnich tematów na temat "kupy", "zboczenców" itp. Dlaczego własnie te osoby, które nie przestrzegaja regulaminu, nie dostają blokad?! No własnie. Pytanie, które nie daje mi spac odkąd zaczęłam grac w Msp . Dlaczego to własnie Starr dostała blokade, za to że pisała coś o kimś na blogu? Wytłumacze wam znaczenie słowa blog : Blog- Blogi często mają charakter osobisty. Niegdyś utożsamiano je z internetowymi pamiętnikami, dziś ich zakres tematyczny jest tak szeroki, że to określenie wydaje się niesprawiedliwe[6]. Blogi zawierają osobiste przemyślenia, uwagi, komentarze, rysunki, a nawet nagrania (audio i wideo) - przedstawiają w ten sposób światopogląd autora. Dzienniki sieciowe mają też wiele innych zastosowań: mogą być używane jako wortale poświęcone określonej tematyce, narzędzia marketingu czy komunikacji (np. politycznej). O ile blogi osobiste mają zazwyczaj jednego autora, o tyle w innych przypadkach blog ma nierzadko wielu autorów (mówimy wówczas o blogach kolektywnych[2]).

Autorzy blogów śledzą zazwyczaj inne blogi, tworzą do nich odsyłacze (blogroll, trackback) i nawiązują kontakty z ich autorami, wtedy siatka blogów zaczyna działać jako większa, powiązana całość, czyli tzw. blogosfera[potrzebne źródło]. W przypadku blogów poświęconych specyficznej tematyce wymiana myśli między autorami może sprzyjać rozwojowi danej dziedziny wiedzy. W przypadku blogów osobistych autorzy nawiązują często stosunki towarzyskie, dlatego też w pewnym sensie możemy porównać sieć blogów z aplikacjami rodzaju social networking.
Widzicie? nie wiem czy cos kapujecie, więc wytłumacze po swojemu ; D . Na blogu mozemy pisac o wszytskim co sie nam podoba, oczywiście jeżeli jest to zgodne z prawdą . Więc dlaczego AnanaseQ nie dostała bloka, kiedy obrażała Kube gl. na swoim blogu? no własnie.

3. CHAMSTWO, WYŁUDZANIE ITP.

Zaczne od screena, na którym jest fota jedna z rozmowy mojej i innej uzytkowniczki Msp. Jak widzicie, jakis 3 lev chciał konto o 10 leveli wiekszym od siebie . Z vipem,który kosztuje, jury, tez kosztuje..celebrytem.. . A poza tym, zrozumcie- to moje konto. nie wymienie sie nim Z NIKIM. ka pe wu? ; >

Mam nadzieje , że po moim poście , zrozumieliście jakie rzeczy na Msp doprowadzają niektórych do hm..płaczu. Jak i do mysli samobójczych (!!!) Co pisała sama AQ...
serdeczne pozdrowienia dla tych, których wymieniłam w dzisiejszym poście. : P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz