28.09.2011

wszystko o mnie ; )

Od razu mówie - ta notka bedzie dłuuuga . Będzie ogólnie hmm.. o mnie! :D wszystko, ile mam kasy, jak zdobywam level itp. : )
1. Filmy
-skąd mam pomysły na filmy?
Pomysły na filmy najczęściej przychodza mi same, ale czesto też inspiruja mnie jakies książki, filmy itp. . Oczywiście ja nigdy nie plagiatuje, bo chce żeby moje filmy były oryginalne :D
- czy mam wysoką oglądalnośc?
no cóż, zalezy . Jednego dnia mam ponad 100 wejśc a drugiego 50 . Nie uważam, zeby moja oglądalność była jakaś mała, ale nie uważam zeby była tez wielka. Jest chyba w sam raz ; )
- Czy podobaja mi sie filmy innych uzytkowników?
Tak, ale jezeli nie są to sekundówki lub filmy zboczone. Nie lubie też gdy film jest niedopracowany, np. nie ma pasujących animek , dialogi sa niezrozumiałe lub nie ma odpowiednich teł .
- Jakie muzyki polecam?
muzyki do filmy najczęściej biore podobne, chyba że to bedzie jakis horror to przeciez nie wezme tanecznej :D Więc do horrorów polecam te muzyki : Menacing Nightmare , Walk da raptor , Respect - Regret i wiele innych muzyk, ale te najbardziej lubie . a co to filmów takich hmm..jakby to powiedzieć, normalnych xd to polecam wszytskie taneczne : 3
- czy oglądam sekundówki?
Nie, nigdy . Ja chce grać w Msp uczciwie . Nie robie i nie oglądam : ]

2. Level
- Jak zdobywamlevel?
hah, tak na serio to prawie nic nie robie :D żart, oczywiście prosze innych o grafy, oglądam filmy i robie , chodze po Chatroomach ...
- czy mam duży level?
Nie mam pojęcia, dla np. 5 leveli to chyba duży, ale dla 17 to taki sredni chyba . Ale według mnie , level nic prawie nie znaczy . Jaki ktos jest, nie zalezy od levela : P
- Mam w znaj. więcej małych leveli czy wiekszych?
Juz mówiłam,to dla mnie obojetne. Ale niestety, ja przyjmuje od 4 levela, bo musze mieć pewnośc że w to grasz a nie wejdziesz raz a potem nie .
3. Pisanie ze mną
- Czy każdemu odpisuje?
nie, ale nie dlatego że np. nie chce mi sie . Tylko dlatego , że czasem pisze do mnie tyle osób, że nie nadążam odpisywac . Albo poprostu siedze na innej stronie, czy też czat mi zwala i nic nie dochodzi .
- Kiedy ktos zniechęca cie do pisania?
Kiedy nie mam brechty, tylko gadanie o jakis nieinteresujących mnie sprawach...
- pokemony
Nie cierpię, jak ktoś jest pokemonem ! oczywiście może napisac "tesh" czy cos takiego, ale nie cierpię gdy ktos jest takim pokemonem że sie nie da rozczytać! -.- powiedzmy pisze " \|/$HHy$tK<00 " no przeciez tego sie rozczytać nie da ! -,-
- przeklinanie
Można przeklinac gdy sie ze mna pisze, ale bez przesady nie toleruje słów "kur*a" , "ch*j" i inne! ale mozesz przecież pisać zaje czy cos takiego : ]
4. Kasa
- czy szybko zarabiam?
Tak, nawet bardzo. co chwile robie jakis film czy coś ; D
- Ile mam kasy?
W tej chwili cos około 20 tysięcy : ) .

To koniec , ale czekajcie na druga część postów o mnie :D !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz