17.09.2011

Wywiad z Bellą

Dzisiaj zrobiłam wywiad z Bella :D
Me: Robimy wywiadera :D
Me: 1.Co skłoniło cie żeby pograć w Msp?
Bella157: ty xd
Me: Wiem ; >
Me: Kogo naj. lubisz z Msp? (wiem że mnie ^^) xd
Bella157: No to poco sie głupia pytasz? xd
Me: No ale oprócz mnie ; > ?
Bella: Oprócz ciebie Jackoba, Justi, Pana Kota, Pitego..i pare innych osób
Me: A kogo najbardziej nie lubisz?
Bella: No mówie że Jackoba xd
Me: to po co z nim chodzisz? xd
Bella157: Aaa, nie lubisz xd
Bella157: no to niee
Me: głupku xd
Bella157: Smutno mi jak mnie kto nie lubi :( i mysli "o ta gupia Bella grr... moj nowy wrog" xD
Me: Czego naj. na Msp nie lubisz?
Bella157: hmm..
Bella157: Tego że..
Bella157: yy.. nie wiem xd
Bella157 : Jak kto kopiuje mój styl -.-
Me: Podobaja ci sie zmiany na Msp?
Bella157: te nowe w sensie że kasa i fame jest na górze?
Me: nu
bella157: nie. to jest do bani. nie dość że jestem ślepa to jeszcze mi utrudniają xd
Me: bez kitu, ślepoto ; <
bella157: i musze sie wpatrywać ile mi jeszcze fame brakuje czy coś
bella157: ej! xd

To była pierwsza część wywiadu, druga napisze jutro bo już musze spadac

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz