14.09.2011

Wywiader ; D

Zrobiłam wywiad z Juleczka42112 . A o to on :D :
Me: No to robimy wywiad xd
Juleczka42112: :D
Me: pytanie pierwsze ; ]
Me: Co skłoniło cie, żeby zagrać w msp?
Juleczka42112: Reklama na Cartoon Network :D
Me: :D
Juleczka42112: Gdy ją zobaczyłam, pomyslałam że to cos w moim stylu .
Me: Pytanie drugie ;)
Me: Czy gdy zaczynałaś gre, miałaś jakąś swoją idolke?
Juleczka42112: Hmm..raczej nie .
Me: Co według ciebie powinno zostac usuniete z Msp? (czyli np. Artbooki)
Juleczka42112: Właściwie to nic, wszystko jest okey, oprócz niektórych uzytkowników :)
Me: Oke.
Me: Czy masz jakiegos wroga na Msp, który był dla ciebie nie miły?
Juleczka42112: Hmm..Klaudusia12112 oraz Olonionia .
Me: Czy kiedyś zrobiłas cos na Msp, czego żałujesz?
Juleczka42112: Tak. Na samym poczatku gry oddałam wszytskie rzeczy do recyklingu :D
Juleczka42112: Nie polecam...
Me: hah :D
Me: Kto jest wg. ciebie najfajniejszym użytkownikiem Msp? ; D
Juleczka42112: Starrr_03 i Polilolli
Me: Wolisz nowe Msp czy stare?
Juleczka42112: Raczej nowe . Nowe jest ładniejsze i łatwiejsze w obsłudze .
Me: to koniec wywiadu : ]
Me: jeżeli pozwolisz, dam go na bloga :D
Juleczka42112: Pewnie :)
Me: thx
Juleczka42112: spoxx :)

Podobał wam sie wywiad? ; D Moge taki przeprowadzic z toba, jezeli jesteś kimś fajnym . xd
Bye, ide dalej prowadzic wywiady ;)

1 komentarz:

  1. Klaudiu! Muszę wysłać ci maila bo mam dla cb prezent (obrazek) ale zapominalam twojego e-maila .Pzysli mi byle jaki mail na buziaczeqq0607@interia.pl

    Podpisano M.Sz z Sp 4

    OdpowiedzUsuń