12.09.2011

Miarka - sie- przebrała!!! x-o

Grr.!!! ja już nie moge ;( . Lubiłam ta AnanaseQ, ale teraz..teraz... Nawet wysłowić sie nie moge. : ( ech powiem to jasno.. Starr zablokowana 4-ever . o.o Przez kogo?! przez Królową!! tak, czyli AnanaseQ! a tak ja lubiłam!! a teraz?! tyle niewinnych osób PRZEZ NIĄ płacze, traci konta.. :( To nie jest dobry przykład. Nie tylko Star jest banem forever , ale i Polilolli i CHYBA patryk2121 . I jeszcze dużo osób...To jak dla mnie, nie jest dobre zachowanie. Podobno zawinęła sobie moderatortke wokół palca, i ta robi co ona chce .. Ech..mam nadzieje, że osoby poszkodowane odzyskaja swoje konta. http://starrr-msp.blogspot.com/ <--- link do bloga Star. Ale ona przyjęła bana z usmiechem, bo powiedziała, że jakoś z tego wyjdzie. Ale AnanaseQ , znając ją pewnie chciałaby, żeby od razu usunęli wszystkich. :(

Lubie moderatorke, ale ona zaczęła tu cos mieszac...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz