10.03.2012

Coś o mnie (;

Odblokują mnie za 3 dni. Było mi ta blokada potrzebna, wiem ile ciekawych rzeczy mnie ominęło :D .

W dzisiejszym poście dużo o mnie :) . Mam nadzieje że was to nie zanudzi, a więc ukochane :
Filmy - Piraci z Karaibów ♥, Harry Potter, Władca Pierścieni.
Książki - Dziennik Cwaniaczka xD, Pamiętnik nastolatki, Kiedyś na pewno.
Gry - Simsy, Msp, Ratchet i Clank xD (Gra na PSP)
Kolory - Niebieski, pomarańczowy, czerwony, zielony, fioletowy.
Seriale - Haha głupio mi się tutaj przyznać xD. Z Bellą DLA BRECHTY oglądamy Kick strach sie bać xDDD, Zika i Lutera :D, Wyspe Totalnej porażki kochamyy ♥_♥, Czarodziejka z księżyca, NIEKRYTY! XD
Piosenki (Oj dużo, wymienie ulubione) - Earth Song, You make me feel, I sexi and I know it xD, Champagne Showers, Hotel Room Service, Judas, Someone Like you, Little Bad Girl.
Piosenkarze - Eminem, Pitbull, Michael Jackson [*] , hahah KULA! xD .
Piosenkarki - Lady Gaga, Katy Perry, Rihanna, Adele, Shakira
Zespoły - Black eyed peas, LMFAO
Reklamy - Frosta, RutiMax, Saluuunika x dd.
Cytaty - 'Piotreek, nie wiem co ugootować' xd, 'Daaaj kamieniaaaa', 'Taram tss bum' xD i ogólnie wszystkie które wymyśliłyśmy z Bellą ^ ^.

Kiedys jeszcze wam coś o sobie opowiem! C :
Ps. Kocham Johnnego Deppa i Redfoo xDD .

1 komentarz: