26.03.2012

Kochana zEMSTA mAŁPY xDDDD

Hejoł : D
Tu bella :* pewnie już o mnie zapomnieliście bo nie gram w msp (bo nie mam czasu i mi się znudziłlo), ale <ja wciąż tu jestem xdd> to mój drugi post, wiec się nie czepiać, a tak wgl. to chciałam wam pokazać kilka zdjęć zemsty małpy, którą wszyscy znają, kochaj, uwielbiają itp. xdd
Niedawno zrobiłam jej sesje fotograficzną aparatem mojej siory. W końcu wyszły tylko trzy bo mi go zabrała ; ( chlip chlip... ale te co są to wam pokazuję. A i jeszcze jedno; żeby żaden dziadek nie pomylił małpy z innym zwierzęciem to od razu mówię: to nie pies, ani nie koza tylko zEMSTA mAŁPY >.< xd
no i tyle. taram cyku bum xd 
A jeśli naprawdę zapomnieliście jak wyglądam to to moje zdjęcia z msp ;P


Jak widzicie kupuje sobie różne włosy; od blondu przez rude po czarne ;D
Napiszcie w komciach w którym mi najładniej ^^ xd

3 komentarze:

  1. Małpa chce ukraść sprayt'a ; OO .

    Małpoo ; >

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprayt czy 7 Up ?

    OdpowiedzUsuń
  3. 2zdjecie jak by małpa była na pustyni a co jest pod nia cien czy kupka ? Haha ale jaja lol

    OdpowiedzUsuń