31.03.2012

Przepis na ładną twarz


Hej :d.
Dzisiaj ''Przepis'' na ładną twarz :).
Oczywiście nie obrażajcie sie, jezeli wy takiej NIE macie, bo po prostu starałam się wybierać porady według mojego stylu ; ] .
Zacznijmy od...

CERY
Cera nie powinna być zbyt blada, niebieska itd. oraz brązowa. Nie to że jestem rasistką, po prostu do takich kolorów pasuje mało ubrań :] .
Ładne kolory twarzy :

OCZY
Oczy - też ważny element. Zresztą Prawie wszystkie oczy są na swój sposób ładne, ale zależy jak wybierze się kolory. Lepiej gdy nie wybierasz kolorów takich jak jasny róż, fiolet lub takie które dają po oczach :D. Ładne oczy według mnie :



I kolory :
USTA
Mój ulubiony element ;D . Tak na prawde to podobaja mi się tylko trzy. Ale żeby był większy wybór, zaznacze te które też UJDĄ :d


Oraz ich kolory :
/>

To tyle (; Nosy podobają mi się wszystkie a i tak raczej nikt nie zwraca większej uwagi jaki się ja ; 3 . Więc - jezeli chcecie, możecie stosowac się tych zasad. Jezeli nie - żaden problem :)

3 komentarze:

  1. Macie super bloga, co ja bym bez was zrobiła ;-), dzięki za cenne informacje... bardzo chce was mieć w znaj wyśle wam zaproszenie LOVEX92

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za rady wszystkie się bardzo sprawdzają zrobiłam tak jak dokładnie kazaliście tylko trochę podrasowałam kolor ust:D

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie tam jestem party999 i kolor twarzy spk alle te oczy one nie sa fajnejakies motylki

    OdpowiedzUsuń