20.03.2012

Dlaczego was wkurza...

W dzisiejszym poście będą poruszone tematy które was wkurzają ...NIESŁUSZNIE WKURZAJĄ.
Wytłumaczenie, dlaczego nie powinny też napisze. Może i was to nie przekona, ale warto niektóre rzeczy które zaraz napisze sobie przemyśleć.

• Pisanie w ctr. - Dlaczego niektórzy robią z tego taki wielki problem? Może po prostu osobom które piszą w ctr. z inną osobą, czat się zepsuł (jak mi, prawie nic nie dochodzi). W takiej sytuacji, należy kliknąć okno czatowe danej osoby, po czym nacisnąć ''Block''. Efekt? Nie będzie dochodziło ci jego ctr, ale niestety też wiadomości na czacie. Jeżeli sądzisz, że czas na odblokowanie tej osoby, po prostu drugi raz naciśnij ''block'' .

Śmieszne tematy na forum typu ''Moja rybka nie chce jeść wątróbki'' - Co macie w tym złego? Oczywiście to nie tyczy się każdego, bo zostały jeszcze osoby z poczuciem humoru. Zostały jeszcze takie osoby, które śmieją się tylko z postów swoich faworytów na forum (bez urazy...) . Czyli rozumiem, że chcecie aby Msp było sztywnym miejscem? Żeby były tylko tematy o..o...o jakiejś niespełnionej miłości? -,-

10 SEK - Tutaj częściowo zgodzę się z tymi, którzy ich nienawidzą. Sama nie oglądałam, chyba że się z kimś wymieniam. A w swojej grze zrobiłam tylko dwie 12 sek. ale od razu usunęłam ;D . No ale cóż, jeżeli będziecie co drugi post na Msp pisać ''stop 10 sek'' to i tak nic się nie zmieni, a tylko ich podkręcimy. Więc niech se robią. Ale nigdy nie róbcie tak, ze oglądacie czyjeś sekundówki, dajecie 5/5 i piszecie ''Przestań je robić''. Przecież to bezsensu !! Skoro nie chcecie, żeby ktoś je robił nie powinniście dawać 5/5 a tym bardziej oglądać.

Dobra, to są według mnie 3 najczęstsze rzeczy. Przypominam że mam dzisiaj imieniny i na grafa chociaż liczę. xD
Ehh...Potem jade do lekarza, mam 40 stopni gorączki, zawroty i głowy itd. ;/
Pa, trzymajcie sie ; ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz