22.03.2012

Ja kopiara?!

Mam ochote komuś doj3bać -.-
Bo właśnie doszły mnie słuchy, że jestem kopiarą *u* .
Kopiarą? Według mnie oryginałem. A o co chodziło? na forum napisałam pytanie ''Jestem ładna bejbe ? xD '' .I chodziło o słowo ''Bejbe ''. TO słowo, mówiłam zanim zaczęłam grać na Msp, i nagle się dowiaduje że ściągam je od użytkownika ''GaćMan'' .
Ja go ledwo znam, i wisi mi to czy on pisze ''bejbe'' czy nie.
Ludzie, to jest wolna gra .
A to, że on pisze ''bejbe'' i ja też (i POŁOWA MSP) to na prawde taki wielki problem? -.- .
A NAJMNIEJSZY problem widzi w tym kto? GaćMan właśnie . To jego jacyś wielcy fani nie dają mi zyć, a on przynajmniej rozumie że można mówić co sie chce .
Też nie cierpie kopiar, ale może niektórzy z was przemyśleli by, kto tu jest kopiarą? Oczywiście nie zwalam na GaćMana, bo on tez se może mówić co chce. No ale na prawde - Jeżeli ktos napisze słowo, którego ktos użył wcześniej to musi być nazywane ''kopiarą msp'' ? Może komuś jest przykro z tego powodu? ;(
Zanim coś napiszecie to pomyślcie, czy przez was jakaś osoba nie ma ochoty odejść z Msp..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz